Tuesday, April 13, 2010

1st prjoct 4: din beramboi


Aku saje je buat pic Arwah din beramboi, 1st sebab aku nak dpt kan sintemental value tu
bukan tu sapa2 pown tu diri sendiri4!


aku mula dgr nama din beramboi, dari majalah ujang.
dulu2 aku satu familly layan ujang..

abg aku lah tukang beli..
kami semua tukang baca je.. huhuhu
tapi abg aku pandai..

dia cas
sapa nak baca rm1..
adik beradik aku 5org bawah dia.. dpt lah dia rm5/.
padahal ujang masa tu 3.50 je kut huhu
murah kan4!

sejujur yer aku xtau lah kaitan din beramboi dgn majalah ujang nie
tapi yg aku tau,diorang pernah fight dlm court , tu dpt kan hak pengunaan nama tu

well aku rasa Arwah lah memang kut
sebab ujang lepas tu dah xguna nama beramboi tu


bawah nie skesta aku suka masa dia masih hidup huhuhuhuhu



huhuhuh....



:)
aku malo nak post kan pic nie sebab tak jadi sgt..
biasa aku cakap

aku buat vector tgk subject yer
lagi aku suka dan bernafsu heheh lagi chantek
:)

tapi tuk arwah din beramboi
nie la cinta vector ku

No comments:

Post a Comment