Saturday, April 17, 2010

cik mie!

untuk update kali nie
aku nak buat pic cik mie

nie cik mie yg aku kenal melalui blog yer!
mimie apa entah! tb2 lak lupa hahaha..

okay mula aku tgk cik mie nie pandangan pertama aku dia comel la kan!
bila baca blog dia rasa dia jenis sempoi2
dari apa yg aku rasa melalui pengenalan yg xcukup nie

dia lawak
aku paling teringt bila dia cerita pasal
pemandu bas ke?

hmm.. yg kurang ajar
pastu dia guna ayat camnie

mesti xmendapat dgn isteri semalam!
hahaha.. geli hati aku!

sejak hari tu ada 2,3 kalu aku guna ayat yg lunch2! sopan tu gagaga..!
aku buat pic dia sebb

1st hari jadi dia nak dkt so aku consider this dia punya pre buffday haha
2nd dia gf angkat aku! aku kena showing love baby!


3rd aku suka buat pic nie... sbnryer, buat nie susah juga sbnr yer berjam2.. so aku suka lah buat pic org yg aku hargai!

kalau aku buat pic, artis2 dia nak kehargai!

2 comments:

  1. hehehe...so sweet la.tp dalam byk2 ayat aku,yang tu jugak ko ingat ye..

    papepun,thanx for this entry..suke sangat2..hehee

    ReplyDelete
  2. same hahah

    mendapat la aku!!! hahaha
    melampau lak komen balas aku gagaggaga!!

    ReplyDelete